עבור לתוכן

Noamiko23

משתמש כבוד
  • הודעות פעילות

    30
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • Days Won

    2

Noamiko23 last won the day on יולי 12 2020

Noamiko23 had the most liked content!

מוניטין

2 Neutral

אודות Noamiko23

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. אני חושב שיכול להיות מגניב
  2. אני חושב שזה יכול מאוד להוסיף ולהועיל לקהילה.
  3. Breach הכוחות של Breach: Flash point - כוח זה מאפשר לירות סוג של כוכב דרך הקיר אשר חוסם את שדה הראייה של היריב. Fault line - כוח זה מאפשר לכוון על מקום אשר אנו נמצאים בטווח שלו וליצור שם התפרצות אש מהאדמה אשר מורידה כמות חיים ליריב והיריב אינו יכול לשמוע באותו רגע לכמה שניות. Aftershock - כוח זה מאפשר לירות פצצת אש דרך הקיר אשר מורידה חיים ליריב לפי המרחק. Rolling thunder - הכוח הזה הוא בעצם שילוב של כל הכוחות ביחד.
  4. Sova הכוחות של Sova: Recon bolt - חץ זיהוי, חץ זה מאפשר לראות את כל מי שנמצא בטווח החץ. Shock bolt - חץ חשמל, אשר מוריד כמות חיים לפי מרחק כאשר היריב קרוב לחץ החץ קולט אותו ופוגע בו. Owl drone - כוח זה מאפשר לשלוח רחפן אשר מזהה איפה נמצאים היריבים אך הקבוצה היריבה יכולה לירות ברחפן ולהרוס אותו. Hunter's fury - חץ עוצמתי, שמאפשר לירות דרך קירות עד 3 חצים או עד שנגמר הטיימר, הוא משאיר אחריו קו זיהוי אשר הקבוצה היריבה גם יכולה לראות קו זה מראה איפה נמצאים היריבים.
  5. לטיפולכם @alphaa, @Eyal1Azubel
  6. Sage הכוחות של Sage: Slow orb - הכוח הוא כדור קרח אשר נזרק על הרצפה והופך לג'לי שמקפיא את היריב. Healing orb - הכוח מאפשר לעלות כמות חיים לעצמנו או לאחד מחברי הקבוצה שלכם. Barrier orb - הכוח יוצר קיר קרח שחוסם את שדה הראייה. Resurrection - הכוח מאפשר להחיות מישהו מהקבוצה שמת.
  7. Raze הכוחות של Raze: Blast pack - כאשר מדביקים את כוח זה על הרצפה ועומדים עליו הוא מקפיץ אותנו למעלה וכאשר היריב עומד עליו זה מוריד לו את כמות החיים Paint shells - הכוח הוא בעצם זריקת רימון אשר מורידה כמות חיים ליריב (כאשר היריב יותר קרוב לרימון ככה הרימון מוריד כמות חיים יותר גבוה). Boom bot - כוח זה שולח רובוט שכאשר הרובוט מזהה יריב הוא קופץ עליו ומתפוצץ. Showstopper - הכוח הוא בעצם רובה שיורה כדור אש ענק שמוריד כמות חיים עצומה ליריב.
  8. Jett הכוחות של Jett: Updraft - כוח זה מאפשר לרחף למעלה. Tailwind - כוח זה מאפשר להגיע למקום בצורה מהירה מאוד כמו השתגרות. Cloudburst - כוח זה הוא בעצם ענן שחוסם את שדה הראייה. Blade strom - כוח זה יורה חצים על היריב בצורה מהירה מאוד.
  9. Viper הכוחות של Viper: Poison cloud - כוח זה יוצר בועת גז רעילה אשר חוסמת את הראייה של הקבוצה היריבה. Toxic screen - כוח זה יוצר שורה ארוכה של גז רעיל. Snake bite - את כוח זה זורקים על הרצפה והוא מתפוצץ והופך לג'לי רעיל אשר מוריד כמות חיים בצורה מהירה. Viper's pit - כוח זה יוצר ענן רעיל אשר פוגע בראייה של הקבוצה היריבה ומוריד לה מכמות החיים. n
  10. דמות סך הכל טובה אבל אני לא מתחבר אליה
  11. Cypher הכוחות של Cypher: Cyber cage - כוח זה מאפשר לזרוק כלוב אשר חוסם את הראייה של היריב. Spycam - ספייקאם זה מגנט אשר זורקים אותו על קיר ומאפשר לך לראות איפה נמצאים הקבוצה היריבה. Trapwire - מלכודת אשר מחביאים אותו במקום כלשהו וכאשר היריב בקו המלכודת הוא לא יכול לשמוע את מה שקורה במשחק למשך כמה שניות. Neural theft - כוח זה מאפשר לגלות באמצעות אחד מהיריבים שמת איפה כל שאר הקבוצה היריבה.
  12. Phoenix הכוחות של Phoenix: Curvelball - זה כדור ענק העובר בשביל מפותל ומתפוצץ זמן קצר לאחר השלכת הכדור, בעזרת כוח זה ניתן לעוור את היריב. Hot hands - זה כדור אשר נזרק על הרצפה ויוצר רצפה עיסתית אשר מעלה לכם את כמות החיים וליריב מוריד את כמות החיים. Blaze - כוח זה עושה קיר אש ענק אשר חוסם את הראייה של מי שמסתכל לכיוון הקיר. Run in back - כוח זה מאפשר לכוון על מיקום במפה ומשגר אותכם לכיוון זה וכעבור כ 10 שניות בערך אתם חוזרים למקום שממנו השתגרתם עם כמות חיים מלאה.
×
×
  • צור חדש...