עבור לתוכן

Scanty

משתמש רשום
  • הודעות פעילות

    3
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מוניטין

0 Neutral

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

  1. שם בסטים Scanty Collectskins.com סטים איידי STEAM_1:1:127111407 השרת בו קיבלת את הבאן Retakes שם האדמין שנתן את הבאן Console סיבת הבאן נכנסתי משני משתמשים שונים באותו הזמן תאריך קבלת הבאן 26/07/20 מדוע להוריד את הבאן אני בחיים לא נכנסתי משני משתמשים שונים או השתמשתי בVPN, אין לי שום סיבה לעשות את זה זה דבילי והורס את חווית המשחק, זה בחיים לא קרה. הערות אני חדש ואף אחד לא מסביא כלום כל אחד מדבר כאילו אני מבין מה הם רוצים לדוגמא פתחתי אשכול ומשנעל אותו רשם להגיש טופס כמו שצריך ננעל, אחי אם אני יצרתי שם את הטופס כניראה שאני לא יודע איך להגיש טופס כמו שצריך אפשר לפרט
  2. נכנסתי לשרת ריטייק וקיבלתי באן, לא בזמן שאני משחק אלא בזמן הנסיון כניסה שלי לשרת, הבאן ניתן ע"י הקונסול והקונסול אומר שנכנסתי עם שני משתמשים בו זמנית מה שלא נכון ולא קרה מעולם, קיבלתי באן לתמיד השם שלי במשחק הוא Scanty Collectskins.com אשמח שתורידו לי את הבאן אני פנית אליכם בדיסקורד הפרטי ואמרו לי לפתוח פה אשכול , לכן אני לא מפרט יותר מידי שאלה, גם אם באמת הייתי נכנס לאותו שרת עם שני משתמשים שונים למה שאני אקבל על זה באן תמידי זה לא הגיוני אבל יכול להיות שזה רק אני כי "הקונסול קדוש" (לא מילים שלי)
  3. נכנסתי לשרת ריטייק וקיבלתי באן, לא בזמן שאני משחק אלא בזמן הנסיון כניסה שלי לשרת, הבאן ניתן ע"י הקונסול והקונסול אומר שנכנסתי עם שני משתמשים בו זמנית מה שלא נכון ולא קרה מעולם, קיבלתי באן לתמיד השם שלי במשחק הוא Scanty Collectskins.com אשמח שתורידו לי את הבאן אני פנית אליכם בדיסקורד הפרטי ואמרו לי לפתוח פה אשכול , לכן אני לא מפרט יותר מידי שאלה, גם אם באמת הייתי נכנס לאותו שרת עם שני משתמשים שונים למה שאני אקבל על זה באן תמידי זה לא הגיוני אבל יכול להיות שזה רק אני כי "הקונסול קדוש" (לא מילים שלי)
×
×
  • צור חדש...